הקבוצה ליצירה ופרפורמנס

יצירה ופרפורמנס דרך שפת המחול העכשווית בהובלתו של עומר עוזיאל - רקדן, כוריאוגרף ויוצר רב תחומי

ההרשמה לתכנית הסתיימה 

מועדי הקורס:  ימי רביעי 18:00-21:00 | 1.11.23-26.6.24 | קורס שנתי | 33 מפגשים

למי זה מיועד: למי שמעל גיל 18 ובעל.ת ניסיון בטכניקת מחול עכשווי (לפחות שנה) שרוצה להתנסות בחקר תנועה ולצלול לתהליכים רגשיים ובעיקר לרקוד ולהופיע על במה.

מידע על הקורס:

הקבוצה ליצירה ופרפורמנס בהובלתו של עומר עוזיאל – רקדן, כוריאוגרף, מורה למחול עכשווי ומטפל,  הינה מסגרת של יצירה ופרפורמנס דרך שפת המחול העכשווית, המיועדת למי שהתנסה במחול עכשווי ויש לו.ה תשוקה להיפגש עם חומרים רגשיים ואנרגטיים מעבר לטכניקה ולהרחיב אותם לכדי יצירה, ולהופיע! 

בקבוצה ליצירה ופרפורמנס, נרחיב ונעמיק בחומרים תנועתיים ונתנסה בתהליכי יצירה. נחפש פרקטיקות גופניות להבעת רעיונות, חלומות ופנטזיות. נלמד, נשחק, נפרק ונרכיב חומרים תנועתיים, כדי לגלות את הפוטנציאל הגלום במחול עכשווי.

הקבוצה ליצירה ופרפורמנס הינה מסגרת שנתית בה מתקיים מפגש שבועי ויש בה שני תהליכי יצירה. משך כל חלק הינו סמסטר ובסופו תוצג היצירה בערב מיוחד. 
תהליך יצירה הוא תהליך עם סיפוק לטווח ארוך ולא רק הסיפוק המיידי של תחושת עשייה והזעה כמו בשיעורים המתבססים על תרגילים וקומבינציות תנועתיות. ישנם רגעים פחות אינטנסיביים ופיזיים כשחוקרים רעיון ובודקים אותו, אבל כשמוצאים את שורש העניין ומגיעים לעומקים, הסיפוק הוא אף גדול יותר והחוויה נצרבת ומשמעותית יותר.

המפגשים לרוב מתחילים בחימום תחת מחקר תנועתי מסויים, ממשיך לתרגילי רצפה ופלייה, וממשיך ללמידת משפטים תנועתיים. אחרי ההפסקה נכנסים ללב היצירה – מאלתרים, משחקים, לומדים ומיישמים חומרים תנועתיים הקשורים לנושא הנחקר. 

 
 
 

מעונינים לשמוע יותר על הקורס?

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם