מחול עכשווי מודרני לגילאי 45 +

לרקוד בכל גיל

ההרשמה לקורס הסתיימה. בקרוב נעדכן על מחזור נוסף 

מועדי הקורס : ימי ראשון מ- 17:30 עד 19:15 | 11.2.24-14.724 | 20 מפגשים

למי זה מיועד: לנשים וגברים מגיל 45 ומעלה. הקורס מיועד גם למתחילים.

מידע על הקורס:

אחד מהקורסים הכי מבוקשים ב"קבוצה": קורס מחול מודרני עכשווי לנשים וגברים מגיל 45 ומעלה. הקורס מיועד גם למתחילים וגם לבעלי ניסיון קודם. 

קורס מחול מודרני למבוגרים מיועד לכל מי שרוצה לרקוד. הקורס מאפשר לפתח מגוון יכולות, מחזק את הגוף ואת הקשר אל הגוף, תוך תהליך עבודה מקצועי עם מורה קבועה ובתוך קבוצה קבועה המתקדמת יחד. תכני הקורס מותאמים לקבוצת הגיל.

בקורס מחול מודרני למבוגרים נתרגל רצפים של תנועה (קומבינציות), נחזק את הזיכרון התנועתי שלנו, ונלמד להביא יותר חופש וביטוי עצמי בתוך המבנה של רצף התנועות. נתנסה בתנועה איטית ומהירה, נלמד ליצור יותר אנרגיה בגוף, ויותר שליטה במה שהגוף יודע לעשות. נלמד להשתמש במשקל שלנו, לנוע עם הבנה של מבנה השלד ולא דרך מאמץ שרירי, נפתח בעדינות את הגמישות במפרקים וגם את הגמישות המחשבתית שלנו, ונגלה דברים חדשים על היכולת שלנו.

נעבוד על מוסיקליות, נחזק את חוש הקצב ונבדוק איך קצב מניע אותנו. נשתמש בדימויים, במוסיקה, ובחיבור לרגש כדי להכיר את המנעד התנועתי הרחב שיש בתוכנו. נלמד להתחבר לתנועה מבפנים (באמצעות חיבור רגשי, שימוש בדימויים מופשטים, וכד'), או מבחוץ (למשל בעזרת מוסיקה, דימוי חזותי, ועוד). ננסה להשתחרר ממחשבות מוקדמות או שיפוטיות על הגוף והתנועה שלנו. נרקוד, נזיע, נבטא, ומתוך הריקוד נלמד להכיר טוב יותר את הגוף שלנו, את התנועה שלנו ואת עצמנו.

בוגרי הקורס מספרים

מעונינים לשמוע יותר על הקורס?

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם