קבוצת חורף

מופע סוף טרימסטר ראשון שנת הלימודים 2023-24

27.12.23 / 28.12.23
21:00 / 19:00

קבוצת חורף・מופע סוף טרימסטר ראשון בקבוצה. של הקבוצה הרב תחומית להכשרת רקדנים.ות הערב יכלול יצירות בבכורה מאת ענת גריגריו, מיכל הרמן, עידו ברק ורפרטואר מתוך יצירתו של אבשלום פולק בהעמדה של אחינועם חי. כמו כן נארח את הקבוצה ליצירה ופרפורמנס בכוריאוגרפיה של עומר עוזיאל ואת אורין בוקובזה בוגרת המסלול המלא.

יוצרים:

ענת גריגריו, מיכל הרמן, עידו ברק ורפרטואר מתוך יצירתו של אבשלום פולק בהעמדה של אחינועם חי ועומר עוזיאל 

היצירות


just // ענת גריגוריו
כשהקרקע לא יציבה ואין מקום בטוח אנחנו בוחרות לשהות בגוף ולקיים בו עולם ומלואו: טבע, נוף וחיים. אם אין פואטיקה בחוץ אז נייצר אותה מבפנים. נחפש רגע נטול מחשבות ונאפשר שהות, שהייה, היות, חוויה, חישה. ניתן לזמן להימתח – איפשהו עכשיו.
משתתפות ויוצרות שותפות – הכשרת רקדנים – שנה א׳ – יעל אבולעפיה, יערה גטניו, נגה גולדשטיין, נעה גורביץ׳, שירה פישל, תאיר ורנר, שירה שטוסר האוזר, שהם קרב.


שמונה פרקים שמסתיימים בנפילה // מיכל הרמן
זעקות ולחישות/ רק שלא תצא לי היד מהמקום / להוציא לסופגניה את הריבה / אמאל'ה ג'וק / וואלס / חפירה / מרפקים / אף מילה על מאמץ
משתתפת ויוצרת שותפההכשרת רקדנים – שנה ב׳ – נעמי שאלתיאל


הרס|שימור|יצירה // עידו ברק
יצירה, הרס ושימור – שלושה כוחות המרכיבים את העולם כאמת אחת המשתנה תדיר. הגוף החי מייצר תאים וחיים, משמר אותם, הורס ושוב יוצר אלפים מהם כל יום מחדש. הפעולות והכוחות מנוגדים ובכל זאת משלימים אחד את השני ויוצרים מעגל קיום אינסופי. בהינדואיזם שלושת האלים המרכזיים אחראים על אותו המעגל – ברהמא על היצירה, וישנו על השימור ושיווא על ההרס. ביצירה זו אנו מתבוננים בכוחות ומקיימים אותם ללא סדר עדיפויות. הכל מכיל את הכל – תלוי רק איך מסתכלים.
משתתפים.ות ויוצרים.ות שותפים.ות הכשרת רקדנים – שנה א׳ – יעל אבולעפיה, יערה גטניו, נגה גולדשטיין, נעה גורביץ׳, שירה פישל, תאיר ורנר, שירה שטוסר האוזר, שהם קרב, ירדן ישורון, דביר סייג
הכשרת רקדנים – שנה ב׳ – נעמי שאלתיאל

תאטרון מחול אבשלום פולק, קטעים מתוך המופע מה טוב בירח // העמדה: אחינועם חי
מציאות חסרת ודאות בתוך עולם דמיוני, עולם שבו הרצון לעתיד טוב יותר, הגעגועים לעבר הנוסטלגי והפנייה לאהבה, מפעילים את הדמויות שבו (מתוך אתר הבמה)

משתתפות:
שנה א׳ – יעל אבולעפיה, יערה גטניו, נגה גולדשטיין, נעה גורביץ׳, שירה פישל, תאיר ורנר, שירה שטוסר האוזר, שהם קרב
שנה ב׳ – נעמי שאלתיאל


ריקוד ההגנה // עומר עוזיאל
כוראוגרפיה פשוטה שכל אחד יכול ללמוד, המושפעת מאומנויות לחימה וצעדים, המורכבת מעבודת ידיים בנפרד ועבודת רגליים בנפרד, וחיבור שלהם. כוראוגרפיה להגברת החוסן האישי בביצוע חברתי, לשליטה והקשבה אנרגתית, לצליליו של המלחין ויולדי ׳ארבע העונות׳ בפרק האביב המבשר על התעוררות והתחדשות, בגרסתו האלקטרונית של מקס ריכטר.

משתתפים – הקבוצה ליצירה ופרפורמנס – סהר בשן, ענבר גרוס, אלמוג גנות, טליה דור, שלומית וקס, מירב כהן, סוזי לוינסון, עירית קולקה, הילה שחרף בועז גטניו.

מקום האירוע:

בית ספר למחול הקבוצה:
קהילת ניו יורק 17 תל אביב  (צמוד לתחנת רכבת ההגנה)

המסלולים המופיעים:
תלמידי.ות הקבוצה הרב תחומית להכשרת רקדנים.ות
הקבוצה ליצירה ופרפורמנס בכוריאוגרפיה של עומר עוזיאל
אורין בוקובזה בוגרת המסלול המלא


מעונינות לשמוע עוד?

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם